Vārda dienas svin:   |

facebook Twitter draugiem google youtube

5 veidi kā pārdot sociālajos medijos

Vai vēlaties pārvērst savus fanus un sekotājus maksājošos pircējos?

Vai Jūsu sociālās aktivitātes ir pietiekami efektīvas?

Šajā rakstā izskatīsim 5 vienkāršus veidus kā uzlabot Jūsu sociālo mediju aktivitātes, lai sekmētu pārdošanu.

#1: Veidot skaidru aicinājumu uz rīcību jeb “Call to Action”

Jūsu pircēji un fani apmeklē Jūsu soc. tīklu lapas vairāku iemeslu dēļ, bet kopumā tie vēlas kaut ko izdarīt vai uzzināt.

Daži cilvēki meklē atšķirīgu informāciju. Piemēram, informāciju par Jūsu uzņēmumu, sīkāku informāciju par produktu/pakalpojumu, daži vēlas iegādāties kuponus, uzzināt par akcijām vai piedalīties konkursos, citi meklē ekspertu padomus vai izklaides materiālus.

Ja Jūs nedosiet lietotājiem to pēc ka viņi ir atnākuši, viņi neatgriezīsies. Izmantojiet statusa atjauninājumus, lai dotu viņiem to, ko viņi vēlas, un tai pat laikā to, ko vēlaties jūs: pārdošanas informāciju.

Lietojiet “call to action”, piemēram, “Klikšķiniet šeit, lai dabūtu ekskluzīvu Facebook fanu kuponu” vai “Spied “Like&Share” un laimē…” .

Bet neaizmirstiet ievērot 70-20-10 likumu: 70% no lapas satura jābūt vērtīgai un lietotāju saistošai informācijai, 20% jābūt saturam, kas nāk no citiem cilvēkiem un 10% – reklāmas.

Tiklīdz Jūs zināt kāpēc Jūsu mērķa auditorija vēlas kontaktēties ar Jums soc. tīklos, pārliecinieties, ka sniedzat viņiem meklējamo informāciju.

#2: Iedvest steidzamības sajūtu

Tā kā soc.tīkliem piemīt “telegrāfa lentes” raksturs, Jums ir ļoti ierobežots laiks, lai piesaistītu Jūsu klientu/fanu/sekotāju uzmanību. Bet, ja viņi redz statusa atjaunošanu ar steidzamības uzsvariem un saprot, ka “jārīkojas nekavējoties”, Jūs uzvarēsiet cīņā par klienta uzmanību.

Lietojot tādus vārdus kā “Uz ierobežotu laiku” vai “Izpārdošana šonedēļ” vai “Esi pirmais” noteikti piesaistīs Jūsu lietotāju uzmanību.

Jūs varat arī stimulēt nopirkt vai rezervēt tagad nevis vēlāk. Atkarībā no Jūsu darbības sfēras, varat piedāvāt bezmaksas piegādi, papildus laiku saņemt Jūsu pakalpojumu vai pat “pērc vienu, saņem otru – par brīvu” akciju utt. Ideāli, ja publicējat dažādus laika-jūtīgus piedāvājumus dažādos soc.tīklos.

#3: Piedāvāt faniem un sekotājiem ekskluzivitāti

Šī ideja ir līdzīga iepriekšējai, bet šajā gadījumā ir svarīgi pārliecināties, ka Jūsu fani saprot, ka – piedāvātas akcijas domātas tikai konkrēta soc.tīkla faniem.

Lai palielinātu auditorijas iesaistīšanu dažādos soc.tīklos un iedvesmotu uzticību, katrā soc.tīklā piedāvājiet ekskluzīvu darījumu.

#4: Veicināt dalīties ar informāciju (sharing)

Palūgt fanus padalīties ar ziņu nekad nevar būt lieki. Parasti, piedāvājot kādu ļoti pievilcīgu un vērtīgu darījumu, Jūsu fani labprāt padalīsies ar to paši, bez Jūsu atgādinājuma. Tomēr neliels pamudinājums nenāks par ļaunu. Bet mazliet uzmudināt arī ir labi.

Ja Jūs rīkojat konkursu/loteriju Facebook, Jūs varat paziņot faniem par lielāku iespēju kļūt par uzvarētāju tajā, ja viņi padalīsies ar šo ziņu.

Ja Jūs palūgsiet savu auditoriju mijiedarboties ar Jūsu soc. tīkla saturu, viņi visticamāk to izdarīs.

#5: Regulāri atjaunot sociālo tīklu profilus

Kad potenciālie klienti apmeklē Jūsu soc. tīklu lapas, viņiem skaidri jāredz ar ko Jūs nodarbojaties – kas ir Jūsu bizness. Centieties vismaz reizi ceturksnī pārskatīt katru Jūsu profilu (Facebook, Draugiem, Twitter, LinkedIn, etc.) un pārliecināties, ka visa informācija ir aktuāla. Sekojiet līdzi soc.tīkla lietošanas noteikumiem, jo reizēm tiek mainīti interfeisa elementu izmēri un citas detaļas.

 

(Visited 10 times, 1 visits today)
(Visited 10 times, 1 visits today)

Atstāt komentāru

Your email address will not be published. Required fields are marked *