Vārda dienas svin:   |

facebook Twitter draugiem google youtube

7 veidi, kā uzņēmumam augt desmit reizes ātrāk

Varbūt arī jūsu uzņēmuma potenciāls netiek pilnībā realizēts? Piedāvājam septiņas Patrika van der Pīla idejas, kas var palīdzēt veikt efektīvas izmaiņas biznesa modelī.
1. Vērtība rodas savienojot klientus ar produktiem. Pats par sevi produkts var būt labs, pat izcils, taču īsto mērķauditoriju tā arī nesasniegt. Kāpēc? Jo daudzi uzņēmumi nemaz nepazīst savus klientus, bet rīkojas tā, kā pieņemts darīt jau gadu desmitiem. Taču klientu paradumi mainās, un vecās metodes vairs nedod rezultātus. Labs piemērs ir Uber un Taxify, kas piedāvā tos pašus visiem ierastos taksometru pakalpojumus, bet pateicoties revolucionārai platformai, ļauj klientiem tos saņemt sev daudz ērtākā veidā.
2. Liela fanu bāze var aizstāt reklāmu. Ja jūsu produktu mīlēs daudz cilvēku, viņi to no sirds ieteiks un reklamēs – to lieliski pierāda uzņēmums Tesla, kam papildu reklāma nemaz nav nepieciešama. Kā panākt, lai par jums fano? Pirmkārt, jāiepazīst savi klienti. Otrkārt, testējot un eksperimentējot jānoskaidro, ko viņi vēlās, un tas viņiem jāpiedāvā, kā to dara, piemēram, Instagram, ļaujot lietotājiem izmantot dažādus filtrus. Mērķis ir panākt, lai uzņēmums un tā klienti kļūst par kopienu, kurā pastāv nemitīga atgriezeniskā saite un sadarbība.
3. Digitālo kanālu potenciāls. Pasaule ik dienas paliek aizvien digitālāka, un uzņēmumi, kas ar to nerēķinās, veidojot savu pārdošanas stratēģiju, nevar cerēt uz lieliem panākumiem. Daudzi eksponenciāli uzņēmumi joprojām izmanto arī fiziskos kanālus, taču lielākā nozīme apgrozījuma radīšanā ir tieši digitālajiem. Veiciet analīzi – vai un kādi digitāli kanāli var jūsu uzņēmumam palīdzēt efektīvāk sasniegt klientus vai nonākt jaunos tirgos.
4. Vairāk kanālu nozīmē vairāk ienākumu. Padomājiet, varbūt arī jūsu sniegtajam pakalpojumam ir iespējams ienākumu plūsmu veidot nevis tikai no viena, bet vairākiem kanāliem, kā to realizējis Kalifornijā bāzētais uzņēmums Airbnb, kam ienākumu avots ir visi lietotāji – gan tie, kas mājokli piedāvā īrei, gan tie, kas vēlās to īrēt.
5. Automatizēti procesi ikdienā. Tehnoloģijas var palīdzēt padarīt uzņēmuma ikdienas darbus daudz ātrāk un efektīvāk. Tādi procesi, kā preču šķirošana, pakošana vai piegāde var patērēt milzu resursus, tāpēc, piemēram, kompānija Amazon jau kādu laiku savās noliktavās izmanto robotus, lai īsākā laikā varētu apstrādāt krietni vairāk pasūtījumu.
6. Biznesa pamatā – algoritms. Lai redzētu šo ideju darbībā, tālu nav jāmeklē – visiem zināmā pārlūkprogramma Google balstīta uz algoritma darbību, kas ļauj noteikt, kādā veidā tiks atspoguļoti rezultāti, un šo principu savā biznesā sāk ieviest aizvien vairāk dažādu nozaru uzņēmumi. Algoritms palīdz piedāvāt klientiem tieši to, ko viņi vēlās, turklāt uzņēmums iegūst savā rīcībā vērtīgus datus par klientu paradumiem.
7. Ar partneriem var vairāk un labāk. Esiet ambiciozi un neskatieties tikai uz lokāla mēroga partneriem, bet uz globāliem spēlētājiem – tādiem, kā Amazon, kuru resursi un iespējas ir milzīgas. Savulaik tieši tā rīkojās filmu straumēšanas kompānija Netflix, kas pateicoties iespējai izmantot Amazon serverus ieguva piekļuvi skatītājiem visā pasaulē. Turklāt partnerus vērts meklēt arī ārpus savas nozares, lai īstenotu idejas, kas citkārt nebūtu iespējams. Piemēram, Mercedes-Benz izveidoja sadarbību ar dronu kompāniju, lai efektīvāk piegādātu pasūtītājiem neliela izmēra preces.

(Visited 13 times, 1 visits today)
(Visited 13 times, 1 visits today)

Atstāt komentāru

Your email address will not be published. Required fields are marked *