Vārda dienas svin:   |

facebook Twitter draugiem google youtube

AS “VIRŠI-A” mazumtirdzniecības apgrozījums 2016 .gadā pieaudzis par 13%

Lielākais pašmāju degvielas tirgotājs AS “VIRŠI-A” 2016. gadā turpinājis veiksmīgu uzņēmuma attīstību, kā rezultātā uzpildes staciju veikalu kopējais apgrozījums pieaudzis par 13%, salīdzinot ar 2015. gadu. Kā galvenie iemesli apgrozījuma pieaugumam vērtējams mērķtiecīgs darbs pie sortimenta pilnveidošanas un klientu vēlmju apmierināšanas, kā arī “VIRŠI-A” zīmola atpazīstamības veicināšana.

Stabila izaugsme vairumā preču kategoriju

Vērtējot atsevišķi preču kategoriju pārdošanas apjomu un peļņu 2016. gadā, jāsecina, ka stabila izaugsme novērojama vairumā kategoriju. Salīdzinot ar 2015. gadu, kafijas un kafijas dzērienu kategorijas pārdošanas apjoms pieaudzis par aptuveni 25%. Tāpat mērķtiecīga privātā preču zīmola attīstīšana svaigi ceptu smalkmaizīšu un ātro uzkodu kategorijās veicinājusi kopējā apgrozījuma pieaugumu. Peļņa no ātro uzkodu pārdošanas ir pieaugusi par 36%, salīdzinot ar 2015. gadu, savukārt peļņa no pārdotajām smalkmaizītēm ir palielinājusies sešas reizes.

Savukārt mainoties klientu pirkšanas paradumiem, autopreces vairs nav viens no prioritārajiem pirkumiem pircējam ierodoties uzpildes stacijās, tāpēc sortiments šajā preču kategorijā tiek optimizēts, atstājot pārdošanā tikai pieprasītākās pozīcijas.

Arvien vairāk izvēlas iegādāties kvalitatīvu kafiju ārpus mājām

Kafija, līdzās degvielai, ir kļuvis par vienu no pieprasītākajiem produktiem degvielas uzpildes stacijās. Iedzīvotāji arvien biežāk izvēlas iegādāties augstas kvalitātes kafiju ārpus mājām un atrodoties ceļā, par ko liecina arī kafijas pārdošanas apjomi AS “VIRŠI-A” staciju veikalos. Jaunā kafijas koncepta jeb svaigi grauzdētas kafijas ieviešana DUS tīklā 2016. gada sākumā būtiski palielinājis kopējo mazumtirdzniecības apgrozījumu, savukārt kafijas pārdošanas apjoms pieaudzis par aptuveni 25%.

Uldis Piekuss, AS “VIRŠI-A” mazumtirdzniecības daļas vadītājs: “Vērtējot faktorus, kas pērn ļāvuši būtiski kāpināt DUS veikalu tīkla pārdošanas apjomus jāsecina, ka tas ir rezultāts vairākām, mērķtiecīgi veiktām aktivitātēm – staciju tīkla modernizēšanai un jaunu staciju izveidei, sortimenta optimizācijai un pilnveidošanai, kā arī zīmola atpazīstamības veicināšanai mūsu mērķauditorijas vidū. Spēja pielāgoties un ātri reaģēt uz aktuālajām tendencēm tirgū, piedāvājot jaunus produktus un pakalpojumus mūsu klientiem, ir vēl viens iemesls mazumtirdzniecības apgrozījuma kāpumam. Uzskatu, ka mūsu izvēlētā stratēģija un precīza tās īstenošana 2016. gadā ir veicinājusi DUS veikalu tīkla apgrozījumu, ļaujot sasniegt līdz šim labāko veikala rezultātu “VIRŠI-A” vēsturē.

Tā kā neplānojam apstāties pie jau sasniegtā, tad arī šogad turpināsim darbu pie sortimenta pilnveidošanas, jaunu ideju īstenošanas dzīvē, lai saviem klientiem piedāvātu vēl plašāku, interesantāku un individuāli pielāgotu preču un pakalpojumu sortimentu, kā arī nodrošinot augstu klientu apkalpošanas servisu.”

Par AS “VIRŠI-A“

AS “VIRŠI-A” ir lielākais pašmāju degvielas tirgotājs ar vairāk nekā 20 gadu pieredzi Latvijas degvielas tirdzniecības nozarē. Šobrīd “VIRŠI-A” tīklā ir 54 DUS, no kurām 50 ir pilna servisa, un tajā strādā vairāk nekā 400 darbinieki visos Latvijas reģionos.

(L)

(Visited 32 times, 1 visits today)
(Visited 32 times, 1 visits today)

Atstāt komentāru

Your email address will not be published. Required fields are marked *