Vārda dienas svin:   |

facebook Twitter draugiem google youtube

Diētiskā Nutriless pārtika svara zaudēšanai

Daudziem cilvēkiem visā pasaulē aktuāls ir jautājums – kā notievēt, kā nomest svaru, kā atbrīvoties no kaitinošajiem liekajiem kilogramiem, kas liedz mums izskatīties un justies labi. Faktu, ka aptaukošanās ir akūta problēma, apliecina daudzās diētas, kuras cilvēki ievēro ikdienu visā pasaulē. Diēta, diēta, diēta… kuru no daudzajām izvēlēties? Ko ēst un ko neēst? Kura svara samazināšanas metode ir visefektīvākā? Tie ir jautājumi, kas nodarbina to cilvēku prātus, kuri vēlas iegūt jaunu skaistu figūru, zaudējot svaru.

Neatkarīgi no tā, kā jūs vēlaties zaudēt svaru, jābūt uzmanīgiem. Diētai jābūt veselīgai un sabalansētai, ēdienkartē vajadzētu iekļaut visas organismam nepieciešamās uzturvielas. Tikai tad diēta būs efektīva un dos vēlamos rezultātus – drošu un efektīvu svara samazināšanos.

Visu diētu veiksmes pamatprincips ir viens un tas pats – organismam jāsadedzina vairāk enerģijas, nekā tas uzņem no pārtikas. Tāpēc atbilstoši diētai, jāierobežo ikdienā patērētās pārtikas daudzums. Jāsaprot, ka būs jāatsakās no treknas un neveselīgas pārtikas, saldumiem un būs jāseko uzņemto kaloriju skaitam. Tikai tad svars pamazām sāks samazināties. Ņemiet vērā, ka pat tad, ja ievērosiet diētu, organisms nelabprāt atdos tauku rezerves. Tāpēc, zaudējot svaru nepieciešams apbruņoties ar pacietību.

Visizteiktākā izsalkuma sajūta var būt jūtama pirmajās diētas dienās. Pēc 3 -4 dienām tā mazinās. Ja izjūtat spēcīgu izsalkumu, remdējiet to izdzerot glāzi ūdens vai apēdot kādu mazkaloriju produktu; labāk izvēlēties dārzeņus, piemēram, gurķus, ziedkāpostus vai burkānus.

(Visited 7 times, 1 visits today)
(Visited 7 times, 1 visits today)

Atstāt komentāru

Your email address will not be published. Required fields are marked *