Vārda dienas svin:   |

facebook Twitter draugiem google youtube

Eiropas Komisija piedāvā aviācijas stratēģiju

Eiropas Komisija nolēmusi aizstāvēt Eiropas aviokompānijas, kuras no pasaules gaisa pārvadājumu tirgus cenšas izspiest Persijas līča konkurenti, kas saņem dāsnas valstu subsīdijas. Šajos ar naftu bagātajos reģionos veidojas arī tranzīta lidostas, kas cenšas reisus pārvilināt sev.

Transporta komisāre Violeta Bulca ir iepazīstinājusi ar jauno Eiropas Savienības aviācijas stratēģiju:

“Ar šo stratēģiju mēs atbalstām piecus galvenos Eiropas Komisijas uzdevumus: ekonomisko izaugsmi, jaunas darba vietas, investīcijas, labākas ražojošās bāzes un Eiropas Enerģētiskās savienības izveidi, visu laiku ņemot vērā arī klimata iznaiņas”.

Eiropas aviolīnijām tiek ieteikts saglabāt augstos standartus, palielināt zemo cenu virzienu skaitu, ieviest inovācijas un digitālās tehnoloģijas.

Eiropas Komisijas Enerģētiskās savienības viceprezidents Marošs Šefčovočs sola aviācijas jomā politisku atbalstu:

“Šajā nozarē ir nodarbināti pieci miljoni cilvēku. Tās ieguldījums Eiropas iekšzemes kopproduktā katru gadu dod miljardiem eiro. Globālās konkurences palielināšanās apstākļos mums Eiropas industrija jāvirza, lai saglabātu savas  līderpozīcijas”.

Konkurences cīņa noris arī Eiropas Savienības iekšienē. Nacionālās aviokompānijas “Lufthanza”, “Air France”, KLM un citas pretojas tādu kompāniju kā “Easyjet” un “Ryuanair” spiedienam. Bet kopumā tas ir izdevīgi pasažieriem, jo nodrošina lielāku izvēli, cenu pieejamību un augstus drošības standartus.

 

Uldis Štokmanis – 1.biznesa radio

(13:07, atkārtojums 16:07, 19:20, 22:30)

 (G)

(Visited 66 times, 1 visits today)
(Visited 66 times, 1 visits today)

Atstāt komentāru

Your email address will not be published. Required fields are marked *