Vārda dienas svin:   |

facebook Twitter draugiem google youtube

Noskaidroti kampaņas “Klientu servisa mēnesis” 2017. gada līderi

Ceturtdien, 13. aprīļa pēcpusdienā, restorāna Bibliotēka Nr. 1 telpās ar svinīgu apbalvošanas ceremoniju noslēdzās ikgadējā kampaņa “Klientu servisa mēnesis”. Tās ietvaros, visiem dalībniekiem klātesot, tika paziņoti šī gada uzvarētāji, kas ieguvuši augstāko sabiedrības novērtējumu kategorijās “Privātie uzņēmumi”, “Valsts un pašvaldības iestādes”, kā arī “E-serviss”. Visi pārstāvētie uzņēmumi tika vērtēti pēc lieluma un iegūtajiem rezultātiem slepenā pircēja un klientu kopvērtējumā.

Šogad iniciatīvā piedalījās 46 dažādu jomu zīmoli un uzņēmumi ar vairāk nekā 7465 klientu servisa darbiniekiem; to vidū bija arī vairākas iestādes no valsts un pašvaldību sektora. Apkopojot kampaņas mājas lapā un uzņēmumu filiāles iesniegtos vērtējumus, par visiem dalībniekiem kopā tika atstātas 34 524 balsis, savukārt vidējais klientu apkalpošanas līmenis starp dalībniekiem sasniedza 91,1% atzīmi. Bez tam kampaņa ir piesaistījusi plašu uzmanību visā pasaulē – mājas lapa [u]labsserviss.lv[/u] apmeklēta no 51 dažādas valsts. Vislielākais apmeklējumu skaits bijis no tādām valstīm kā Latvija, Igaunija, Krievija, Anglija, Lietuva, Zviedrija, Vācija, Somija, ASV un Norvēģija.

Balvu par izcilību valsts un pašvaldību pakalpojumu sniegšanā šogad ar augstāko vērtējumu visas kampaņas ietvaros jeb 98,7% saņēma uzņēmums Altum, ar 97,3% vērtējumu aiz sevis atstājot Lauku atbalsta dienestu un Rīgas pilsētas būvvaldi (93,9%). Kategorijā par izcilību E-servisā labāko vidū ierindojās uzņēmumi 220.lv, saņemot 94,8% vērtējumu, un Kostimi.lv ar 93,2% atzīmi. Par izcilību finanšu pakalpojumu sniegšanā tika apbalvoti uzņēmumi Banknote (97,7%) un Aizdevums.lv (95,6%). Par izcilību medicīnas, farmācijas un veselības pakalpojumu sniegšanā uzvarētāja titulu ar 95,1% vērtējumu izcīnīja MFD Veselības grupa, savukārt otrajā vietā ierindojās Euroaptieka (94,8%). Par izcilību telekomunikācijas un sakaru pakalpojumu sniegšanā tika apbalvots uzņēmums Transcom Worldwide Latvia, kas ieguva 95,3% vērtējumu, bet par izcilību restorānu, bāru un kafejnīcu pakalpojumu apkalpošanā priekšgalā ierindojās Daily pusdienu restorāni un ēdnīcas (93,5%).

Turpinājumā klientu servisa balvu par izcilību auto un auto daļu tirdzniecībā un remonta pakalpojumu sniegšanā saņēma uzņēmumi Pirelli Key Point (90,2%) un Domenikss (86,3%). Turpretī par izcilību degvielas uzpildes staciju pakalpojumu sniegšanā ar 95,8% vērtējumu uzvarētāja titulu ieguva VIRŠI – A. Kategorijā par izcilību pasta un kurjerpakalpojumu sniegšanā labākais izrādījās uzņēmums DPD (92,6%); par izcilību apsaimniekošanas un vides pakalpojumu sniegšanā šogad konkurentus apsteidza Eco Baltia VIDE ar vērtējumu 93,1%. Par izcilību tūrisma un viesnīcu biznesa pakalpojumu sniegšanā tika apbalvoti uzņēmumi Jēkaba Ceļojumi (93,2%) un Semarah Hotels (91,1%), bet par izcilību transporta un pārvadājumu pakalpojumu sniegšanā lielāko klientu novērtējumu saņēma Latvijas dzelzceļš, sasniedzot 87,3% atzīmi.

Visbeidzot, par izcilību tirdzniecības un pakalpojumu sniegšanā labāko vidū ierindojās uzņēmumi Brain-games (93,1%), Narvesen (92,2%) un PATA kokmateriāli (90,7%), savukārt par izcilību lojalitātes programmu apkalpošanā balvu ar 88,9% augstu vērtējumu ieguva PINS. Par izcilību televīzijas pakalpojumu sniegšanā konkurentus apsteidza uzņēmums Viasat (93%), bet par izcilību skaistumkopšanas pakalpojumu sniegšanā uzvarētāja titulu saņēma kompānija Oriflame, iegūstot 84,9% atzīmi. Papildus šīm kategorijām par labākajām 2017. gada klientu servisa darbiniecēm tika atzītas Vita Kokina, kas pārstāv Rīgas pilsētas būvvaldi, Rita Isakova no uzņēmuma 220.lv, kā arī Vita Trafimoviča, kura darba ikdienu pavada Jēkabpils pilsētas pašvaldībā. Ceremonijas noslēgumā kā labākie Dive Latvija slepenā pircēja vērtējumā tika sveikti uzņēmumi Altum, Kostimi.lv, kā arī Lauku atbalsta dienests.

Kā atklāj “Klientu servisa mēnesis” pārstāvji, uz savulaik radītās kampaņas “Uzslavē labu servisu” vērtībām balstītā iniciatīva šogad piedzīvojusi izmaiņas gan vizuālajā formātā, gan arī uzstādītajos mērķos. To primārais uzdevums bija mainīt sabiedrībā pastāvošo uzskatu, ka klientu serviss nav tikai biznesa atbildība, bet gan abu iesaistīto pušu jeb klienta un darbinieka lieta, kas veidojas savstarpējās komunikācijas procesā. Tieši tādēļ kampaņa vērsās pie sabiedrības ar aicinājumu apstāties, pamanīt un novērtēt klientu apkalpošanā strādājošos. Šī pārliecība tika attēlota arī iniciatīvas jaunajā logo, kurā redzams, ka labs klientu serviss veidojas no divām iesaistītajām pusēm.

“Lai vēl precīzāk izvērtētu saņemto balsu skaitu, šogad īstenojām arī uzlabotu vērtēšanas sistēmu, proti, ikviens dalībnieks tika vērtēts pēc īpaši izstrādāta algoritma, kura ietvaros ņēmām vērā iesniegto vērtējumu kvalitāti, nevis kvantitāti. Jauna sistēma darbojās arī kampaņas mājas lapā, ļaujot ikvienam dalībniekam aplūkot savus rezultātus elektroniskā formātā un salīdzināt ne tikai online balsis, bet arī vērtējumus, kas saņemti filiālēs un slepenā pircēja anketās. Šī sistēma nodrošina rezultātu saglabāšanu ilgtermiņā, tādējādi sniedzot lielāku pievienoto vērtību vairākkārtējiem dalībniekiem. Ar prieku varam apstiprināt, ka arī nākamajā gadā turpināsim iesākto un darīsim iniciatīvu vēl pieejamāku un atvērtāku gan uzņēmumiem, gan patērētājiem,” stāsta kampaņas pārstāve Zane Feifa.

(L)

(Visited 26 times, 1 visits today)
(Visited 26 times, 1 visits today)

Atstāt komentāru

Your email address will not be published. Required fields are marked *