Vārda dienas svin:   |

facebook Twitter draugiem google youtube

PIEREDZES STĀSTS. Auto līzinga ņēmējs jūtas apkrāpts un ir gatavs meklēt taisnību

Ar sūdzību par auto līzinga kompāniju “Mogo” 1.Biznesa radio redakcijā vērsās kāds vīrietis. Viņš apgalvo, ka izmantojis minētās kompānijas autolīzinga pakalpojumus. Pēc 2 gadu rūpīgas maksāšanas viņam radušās grūtības ar līzinga apmaksu. Par ko viņš iepriekš esot brīdinājis, taču uzņēmums vienpusēji un iepriekš nebrīdinot lauzis līgumu.

“Kad pats zvani, sazinies ar uzņēmuma darbiniekiem, informē par grūtībām veikt maksājumu noteiktajā datumā un lūdz atlikt maksājumu par mēnesi vai diviem, turkāt neatsakies no soda procentiem, uzņēmums vienpusēji, bez jebkādas apspriešanas lauž līgumu. Uz jautājumu “kāpēc?” atbild, ka ir jau 32. diena, kad nav veikts maksājums. Taču līgumā norādīts, ka ja 10 dienu laikā klients nav paziņojis par grūtībāsm veikt maksājumu, tikai tad uzņēmumam ir tiesības šādi rīkoties!”

Vīrietis arī apgalvo, ka uzņēmuma darbinieki izmanto visai agresīvas metodes, lai atgūtu savus līdzekļus.

“Menedžeri zvana pēc pulksten astoņiem vakarā, ar fotogrāfijām, kas izdrukātas no interneta, staigā pie kaimiņiem, cenšas kaut ko noskaidrot. Kompānija nodarbojas ar automašīnu atņemšanu. Pat ja klienti visas saistības nokārtojuši, pretlikumīgi atņem transportlīdzekļus.”

Tāpat mūsu radio klausītājs neizprot aprēķinu un norāda, ka uzņēmuma menedžeri kategoriski atsakās meklēt kompromisu.

“Par līguma laušanu jāmaksā viena summa. Par līguma pārslēgšanu deklarē 2%, liek maksāt 4%. Līzinga pamata summu cenšas paaugstināt. Katrā rēķinā ir norādītas dažādas cenas.”

Ņemot vērā, ka uzņēmuma darbinieki atsakoties radušos problēmu risināt pārrunu ceļā, sūdzības iesniedzējs neredz iespējas cīnīties saviem spēkiem. Tāpēc viņš grasās meklēt palīdzību tiesībsargājošajās iestādēs. Un rakstīt iesniegumu par konkrētiem uzņēmuma darbiniekiem.

“Šobrīd pret kungu tiek gatavots iesniegums policijā. Jo cilvēks pa telefonu sniedz vienu informāciju, uzņēmums dod citu informāciju, turklāt draud. “

Kāds ir uzņēmuma MOGO pārstāvju viedoklis par mūsu radio klausītāja sacīto? Vai tiešām uzņēmums ir tik kategorisks pret klientiem, kuriem radušies finansiāli sarežģījumi, jo dzīvē taču var gadīties visādi. Un reti kurš līzinga ņēmējs spēj būt 100% pārliecināts, ka neprognozējamu apstākļu dēļ neradīsies grūtības aizdevumu apmaksāt.

csdd

(Foto: “Mogo”, Bauskas ielā 68, Rīga)

Sazinājāmies ar uzņēmumu “Mogo”. Diemžēl tā pārstāvis atteicās gan no intervijas klātienē, gan pa telefonu. Taču viņš kategoriski noliedz visu mūsu radio klausītāja sacīto. Pamatojoties uz Personas datu aizsardzības likumu sīkāk komentēt konkrēto gadījumu viņš atteicās. Un apgalvo, ka klientiem, kas kavē maksājumu, Mogo darbinieki vienmēr vismaz piecas reizes zvana. Un tikai tad, ja ar klientu neizdodas vienoties, līgums tiekot lauzts.

 

Uzņēmums ”Mogo” , kas agrāk bija pazīstams ar nosakumu ”Autocredit.lv”,  nodarbojas ar auto līzinga un ilgtermiņa aizdevumu pret auto ķīlu izsniegšanu. Mogo savu darbību uzsāka 2012. gadā ar 5 miljonu eiro lielu sākuma kapitālu. Uzņēmumam finanšu jomā ir vērojama ļoti liela izaugsme. Pēc tīrajiem ieņēmumiem AS ”Mogo” ieņem 560. vietu no visiem Latvijas uzņēmumiem. Uzņēmuma revidētajā finanšu pārskatā, kas iesniegts biržai “Nasdaq Riga” norādīts, 2014. gadu “Mogo” noslēdza ar 0,54 miljonu eiro neto peļņu. Akciju sabiedrības valdes priekšsēdētājs ir Jēkabs Endziņš, valdes loceklis – Mārcis Grīnis. “Mogo” grupas uzņēmumi darbojas ne tikai Latvijā, bet arī Igaunijā, Lietuvā un Gruzijā.

Informējam, ka stāsts neatklāj 1.Biznesa radio redakcijas viedokli. Kuram taisnība – vērtēt Jums.

Stāsta pilno versiju klausieties 1.Biznesa radio ēterā plkst.12.07, plkst.18.07. Ar saviem viedokļiem un pieredzi, lūdzu, dalieties komentāru sadaļā! Mums ir svarīgi Jūs sadzirdēt!

 

1.Biznesa radio neatkarīgais žurnālists

 

 

 

 

 

 

(Visited 392 times, 1 visits today)
(Visited 392 times, 1 visits today)

Atstāt komentāru

Your email address will not be published. Required fields are marked *