Vārda dienas svin:   |

facebook Twitter draugiem google youtube

Populārākie 30 dienu sportisko izaicinājumu veidi

30 dienu fitnesa izaicinājumi zināmi daudziem. Katru dienu veikt pārdesmit pietupienu, vēderpreses, atspiešanās vingrojumus vai planku – internetā klejo daudzas šāda veida sportiskas akcijas. Tās liek cerēt, ka mēneša laikā pamatīgi uztrenēsim ķermeni, sagatavosimies pludmales sezonai, piedzīvosim ievērojamas pārmaiņas izskatā. Izklausās pārāk labi, lai būtu patiesi! Noskaidrojam, vai izaicinājumi tiešām dod solīto rezultātu.

Populārākie izaicinājumu veidi:

* Pietupieni (angliski – squat). Trenē sēžas, augšstilbu, sānu un plecu muskuļus. Pastāv dažādas variācijas – pietupieni kombinācijā ar palēcieniem, ar atspiedieniem, pietupieni, turot svaru stieni, hanteles vai citu smagumu. Izpilda noteiktu vingrojumu skaitu, to pakāpeniski palielinot.

* Planks (angliski – plank) – statisks vingrojums balstā uz apakšdelmiem un kāju pirkstiem. Poza jānotur 2–3 minūtes, laiku pakāpeniski pagarinot. Trenē augšstilbu, krūšu, vēdera, muguras muskuļus. Ir dažādas planka variācijas, piemēram, pamīšus atceļ no grīdas vienu un otru kāju, kā arī ir sāniskais planks.

* Bērpiji (angliski – burpees) – salikts vingrojums, kurā apvienota atspiešanās un palēciens. Trenē plecu, augšdelmu, muguras, sēžas, stilbu muskuļus.

* Atspiešanās (angliski – push-ups). Trenē plecu, vēdera, roku, sēžas, krūšu muskuļus.

* Vēderpreses vingrojumi (angliski – crunches). Trenē vēdera muskuļus. Izpilda guļus uz muguras ar saliektām vai iztaisnotām kājām, turot rokas aiz galvas vai sakrustojot uz krūtīm.

* Izklupieni (angliski – lunges). Trenē sēžas un augšstilbu muskuļus.

* Gūžu atcelšanas vingrojums (neīstais tiltiņš, angliski – bridge). Trenē sēžas un augšstilbu muskuļus.

* Kāju cilāšana (angliski – leg-lifts). Trenē muguras, sēžas, augšstilbu muskuļus. Izpilda rāpus, pamīšus atvēzienā paceļot vienu un otru kāju.

Biežākie izaicinājumu mērķi – īsā laikā iegūt stingru, plakanu vēderu (vīriešiem – tā saukto sešpaku), muskuļotu, izteiksmīgu dibenu, tvirtus augšstilbus, tievu vidukli, vīriešiem – spēcīgus, muskuļotus plecus un krūtis.

 

(L)

(Visited 5 times, 1 visits today)
(Visited 5 times, 1 visits today)

Atstāt komentāru

Your email address will not be published. Required fields are marked *