Vārda dienas svin:   |

facebook Twitter draugiem google youtube

Seši vienkārši veidi, kā nomierināties un atbrīvot savu prātu

Mūsdienās cilvēku dzīvesveids ir kļuvis pārāk saspringts un steidzīgs. Cilvēki nezina vai neredz, kad apstāties un atpūtināt savu prātu. Viņi tikai domā par visām problēmām, kas ir jāatrisina un darbi, kas jāizdara… Līdz brīdim, kad viņam sāk piemesties trauksmes un panikas lēkmes. Stop! Ir laiks apstāties un atslābināt savu prātu…

Māksla un rokdarbi. Tai skaitā arī krāsošana, keramika un adīšana. Strādāšana ar rokām palīdz pārvērst tavu enerģiju par kaut ko noderīgu un pat skaistu. Tas noteikti nomierina tavu nervu sistēmu, jo tu koncentrējies uz to, ko dari konkrētajā brīdī, nevis satraucies par to, kas nomāc tavu prātu.

Joga. Ar jogas palīdzību tu vari «apklusināt» savu prātu. Tā ir aktīvā meditācija, kas ir lieliski piemērota satrauktiem un saspringtiem cilvēkiem. Tā ļauj tev koncentrēties uz tavu elpošanu un ķermeni, kā arī attīsta kopējās koncentrēšanās spējas. Vēl tas uzlabo atmiņu un smadzeņu darbību.

Dodies pastaigā. Tas izklausās vienkārši, bet, līdzīgi kā joga, arī pastaiga (bez telefona rokā) ļauj tev pārkoncentrēt tavu satraukumu fiziskā aktivitātē. Jo tuvāk tu esi dabai, jo labāk. Staigā un domā pat to, kā elpo, cik ātri ej… Izjūti katru savu soli un izbaudi to, ko dzirdi ap sevi.

Dziedāšana, dungošana un svilpošana. Tas patiesi palīdz. Tas momentāli uzlabo tavu garastāvokli un nostabilizē elpošanu. Labākā daļa ir tāda, ka tev nav jābūt lieliskai dziedātājai, lai to darītu. Dziedi klusām. Dziedi sev.

Rakstīšana pirms gulētiešanas. Šis ir īpaši noderīgi tiem cilvēkiem, kam ir grūtības aizmigt. Kāpēc ir grūti aizmigt? Jo galvā «grozās» visas ikdienas problēmas un situācijas, par kurām nevajadzētu domāt pirms gulētiešanas. Ar rakstīšanas palīdzību tu vari novirzīt savas domas citā gultnē un, kas zina, varbūt pat rast jaunas idejas.

Ēst gatavošana. Tas ir uzdevums, kurā nevar iztikt bez koncentrēšanās. Daudzumi, smaržas, garšas, tekstūras… Tas viss nodarbinās tavu prātu, un pēc tam tu jutīsi, ka esi atslābinājusies un vismaz uz brīdi aizmirsusi par ikdienas raizēm vai darbu.

(L)

 

(Visited 10 times, 1 visits today)
(Visited 10 times, 1 visits today)

Atstāt komentāru

Your email address will not be published. Required fields are marked *