Vārda dienas svin:   |

facebook Twitter draugiem google youtube

Teju 39% iedzīvotāji Līgo svētku svinībām atvēlēja 21-40 eiro

Gandrīz 39% Latvijas iedzīvotāju Līgo svētku svinībām plāno tērēt 21-40 eiro, liecina “Maxima Latvija” veiktā aptauja.

Savukārt 22% respondentu svētkiem atvēlēs līdz 20 eiro, tikpat daudz jeb 22% plāno tērēt 41-60 eiro, bet 17% svētkiem iecerējuši tērēt vairāk nekā 61 eiro.
Lielākā daļa jeb 79% iedzīvotāju svētkiem visu nepieciešamo plānoja iegādāties dažas dienas pirms svētkiem, 13% iepirkšanos atliks uz Līgo dienu, 5% jau lielāko daļu svētkiem iegādājušies pagājušajā nedēļas nogalē, bet vēl 3% respondentu norādīja, ka iepirkšanos veiks tad, kad būs laiks.

Siera, alus un šašlika uzvaras gājiens

“Šogad jūnijā, salīdzinot ar jūniju pērn, alus pārdošanas apjomi ir nedaudz pieauguši, taču vislielākie pārdošanas apjomu rekordi būs rīt un parīt, kad iedzīvotāji steidz iegādāties svētkiem raksturīgos dzērienus. Vispopulārākais alus “Maxima Latvija” veikalos jūnijā ir gaišais “Tērvetes” alus. Jāpiemin, ka bezalkoholiskā alus pārdošanas apjomi jūnijā, salīdzinot ar pērnā gada jūniju ir pieauguši par 13%. Prognozējam, ka šonedēļ bezalkoholiskā alus pārdošanas apjomi varētu pieaugt vēl vairāk, jo iepriekšējo gadu pieredze liecina, ka šo produktu iedzīvotāji savos iepirkumu groziņos visvairāk liek tieši pirms brīvdienām un Līgo svētkiem,” turpina Z.Kaktiņa.

“Lai gan Jāņu siers šobrīd ir tikai trešais populārākais “Maxima Latvija” veikalos, prognozējams, ka sākot no šodienas šis tops ievērojami mainīsies un tas iekļūs topa pirmajā vietā,” piebilst Z.Kaktiņa.

Savukārt šašlika pārdošanas apjomi “Maxima Latvija” veikalos šogad jūnijā, salīdzinot ar pērnā gada jūniju, pieauguši par 4%. Vairākus gadus vispopulārākais šašliks “Maxima Latvija” veikalos ir “Meistara Markas” cūkgaļas šašliks ar majonēzi. Savukārt cepamdesiņu pārdošanas apjomi šogad jūnijā, salīdzinājuma ar pagājušā gada tādu pašu laika periodu, ir pieauguši par 9%.

“Internetveikala e-maxima.lv klienti jūnijā šašliku ir iegādājušies teju 4 reizes vairāk nekā pērn šajā laika posmā, par 17% vairāk iegādājušies svaigu gaļu, bet par 30% – cepamdesiņas. Tā kā internetveikalā pasūtījumus var veikt no jebkuras pasaules valsts, šo iespēju tieši pirms svētkiem arvien aktīvāk izmanto tie tautieši, kas dzīvo un strādā ārzemēs, bet vēlas iepriecināt savus radiniekus un draugus dzimtenē. Tādējādi ar internetveikala e-maxima.lv palīdzību viņi iepriecina savus mīļos ar gardiem pārsteigumiem,” norāda S.Bērziņa.
Arī aptaujas dalībnieki minēja, ka teju katram svētku galdā būs siers, šašliks, pīrādziņi, dārzeņi un augļi, bet no dzērieniem – alus, kvass un sulas. Teju piektdaļa respondentu norādīja, ka svētkos dzeršot bezalkoholisko alu.

Grila piederumus iegādājas laicīgi

Šogad jūnijā, salīdzinājumā ar pērnā gada jūniju, “Maxima Latvija” veikalos teju par 168% pieauguši pārdošanas apjomi malkai un briketēm, 22% – grila oglēm, bet degšķidrumiem par 17%. Toties internetveikalā e-maxima.lv klienti šogad jūnijā iegādājušies teju divas reizes vairāk grilu, par 242% – vairāk grila ogļu, bet par 106% – degšķidrumu.

Lai gan tādu Līgo svētkos iecienītu preču kā lietusmētelīšu un kabatas lukturīšu pārdošanas apjomi šogad jūnijā, salīdzinājuma ar pērnā gada jūniju, ir nedaudz samazinājušies, tomēr prezervatīvu pārdošanas apjomi “Maxima Latvija” veikalos un internetveikalā e-maxima.lv ir pieauguši gandrīz par 45%.

(L)

(Visited 8 times, 1 visits today)
(Visited 8 times, 1 visits today)

Atstāt komentāru

Your email address will not be published. Required fields are marked *